Brev:
Manglende lyst til MME
31. marts 2011
Alder:
4 mdr.
Manglende lyst til MME
Kære Helen,
Pyha jeg er træt!
Som jeg nævnte i mit tidligere brev, så hersker der meget uro omkring mad.
De sidste 3 uger startede tvillingerne på noget nyt - de afviser flasken næsten hver eneste gang!!! Jeg skal tvinge dem at spise...
De spiser glædeligt kun på disse tidspunkter:
kl 19- godt nat flaske, 200 ml
kl 01 samt kl 06, ca 150 ml
nogle gange spiser de også kl 15.30 når de vågner fra deres middagslur. Ellers vil de ikke have det!
Hvor meget af MME skal de have i døgnet? Det er vel ikke 1/6 af vægten?
De vejer begge 7200 gr og er 65 cm lange.
Jeg har prøvet alt muligt, at give dem det når de er glade, søvnige, trætte mm, har skiftet mærke over flere gange og kommet sukker i, men intet er godt nok.
Jeg startede med skemad - de får fast til frokost risgrød ca 1/2 dl hver, måske mindre nogle gange... Til aften får de kun smagsprøver af kartoffelmos mm.
Hvad kan jeg gøre, kære Helen???
Med venlig hilsen
den lidt udkørte tvillingemor